Emilia from tha paradice

Igår kom emilia hit och sov över. Hon hjälpte oss att städa hönshuset och bilen. Jag städade råttburen. Jaja. Hon tog med sig en skiva med bilder... här kommer lite bilder från den...


Santana


Nimme Pimme


3.ans Skolavslutning i boet... min gamla skola.


Några ur min förra klass i 3.an


Adinas student...  längst till höger                                                     ↑


några ur min familj... från vänster: Sara, Mamma, Rishi. Nederraden: Matheo, Jag och Nimon.


Freja och hennes kattungar...


Freja, Sante och Kattungar... Ps. Santana är inte pappan


En riktigt söööt blick! <3


"titta inte på mig" eller "jag får solen i ögonen"


Mormor... R.I.P


"skönt att sola lite"


Jag på Liseberg...


Froyd...


Tiger-pyamasparty... mina kompisar var också där såklart...


Jag och Saras nya hund... hon behöll den tyvärr inte...


Tammie med 10 nyfödda valpar


Hitta kattungen... haha alla var svarta...


2 söta valpar


"vad får vi för mat idag?" säger valparna... "kattmat" säger tammie haha


10 valpar som slutat dia sin mamma


lite lustigt... precis när vi fått 10 valpar köpte mamma en till valp... snark


söt sovande valpis


Gille och valparna


en valp... jag vet att det ser ut som en typ... spets eller nåt... men det är faktiskt en blandning av en ljus schäfer och en vit golden retriver... alla blev svartingar...


undra vad denna valpen har fått syn på...


Gille


10 små valpar hoppade i en... ehh.. skottkärra...
1 ramla ner och slog sitt lilla huvud...
mamma ringde doktorn och doktorn svara...
"inga små valpar i skottkärran får vara."


denna bilden va med i annonsen... dom blev sålda på ett ögonblick eller kanske ett ögonblink... haha


denna me


Gille (gilmore)

Märkte inte förän nu att det var lite mycket bilder på våra kattungar och hundvalpar... hehe

Kommentarer
Postat av: Emilia

älskar bilden på ditt tigerparty ;)

2010-06-13 @ 21:05:30
Postat av: Norea

haha... aa... dom e söta.

2010-06-14 @ 10:22:26
URL: http://noreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0