godnatt

nu ska jag sova snart. har fixat lite i mitt rum och upptäckte att sante hade kissat på mina ny-tvättade kläder -.- jaja det e bara att tvätta om... sen har jag gosat och matat råttorna. imorgon är det loppis i örserum som gäller för oss och det ska bli kul. (att bli av med gamla saker och få pengar) just nu är det ganska fattigt här hemma så det ska väll bli bra.


uppifrån: laban, silver och uno


lucas

sen finns ju lilla panda oxå som avled 20 nov förra året... :'( saknar honom jätte mycket... här kommer en liten bild.


ja detta är då en gammal bild på panda...

...eftersom han inte lever längre... :'( nu e han iallafall 1 år som sin bror silver. (silverado)

KRAAAM ALLA :* och :'( till panda... R.I.P Panda... du e saknad!! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0