Biokväll

Hallojsan igårkväll var jag på bio med adina min stora syster, pappa och adinas pojkvän. först gick vi på bio-den fantastiska räven. den var jätte bra. sen gick vi och åt på en indisk restaurang. mumsigt. jag tog: samosas och ris+gryta. =)


tyvärr hann jag inte ta kort på förätten (samosas) den var så goda att jag åt upp den direkt.


huvudrätten-ris och gryta med hemagord ost, ärtor, lök, tomatsås, potatis och creame freich. till fick jag sallad och chapatis (bröd).


grytan med hemagord ost, ärtor, lök, tomatsås, potatis och creame freich. jätte gott.


hela bordet. =)

Kommentarer
Postat av: norea

suuper smaskigt! =)

2010-04-08 @ 23:38:00
URL: http://noreea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0