Zzz

Nu ska jag snart stänga av och gå o lägga mig. E jätte trött efter en dag med min jobbiga lillebror i närheten. Adina och jag har gjort vit-chocklad pannakotta (stavningen) med jordgubbar i gele på. Det var jätte gott!! Sen har vi tittat på Idol i datorn, pluggat, spelat dator, spelat x-box och lite annat... Mamma o Maikel har eldad utomhus. Jaa, imorgon åker Adina hem o det ska bli tråkigt. Hon åker skit tidigt :/ fasst... hon har lovat att väcka mig innan hon åker... =D


BÄSTA SYSTERN ADINA


pannacottan

PUSS ALLA NATTUGGLOR (eller om det bara e jag som e trött) x') PUSS ;*

Kommentarer
Postat av: adina

PUSSPUSSPUSS

2010-10-18 @ 15:57:52
Postat av: belle

ser jättegott ut:)!

2010-10-19 @ 18:05:51
URL: http://bellell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0