skattkammaren - mitt på visingsö

ja... vi har då öppnat en ny affär i gamla sockenmagasinet mitt på visingsö! vi har döpt den till skattkammaren eftersom vårt hus heter skattegården. här kan du köpa allt från glass till keramik & fika, du kan även köpa polkagrisar, grännaknäcke & konsthantverk! kom gärna in och hitta din skatt eller bara hälsa på...

DU HITTAR OSS MITT PÅ VISINGSÖ I GAMLA SOCKENMAGASINET, 200m NORR OM KONSUM!




välkommen in!

P&K norea

OBS!!! JAG HAR INTE INTERNET ÄN, JAG ÄR HOS MIN PAPPA JUST NU DET ÄR DÄRFÖR! FÖRVÄNTA ER INTE ATT JAG KOMMER UPPDATERA VARJE DAG, JAG SKA GÖRA MITT BÄSTA MEN TROR INTE JAG KOMMER KUNNA ÅKA TILL BIBLAN HELA TIDEN ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0