min mamma

saker som är bra med din MIN mamma:

~ Hon tröstar en när man är ledsen

~ Hon lysnar alltid när man behöver veta något som man grublat på länge

~ Hon tycker inte att något är konstigt med en

~ Hon lagar jätte god mat

~ Hon älskar djur precis som jag (därför har vi många djur)

~ Hon är sångare och gillar därför att sjunga precis som jag (ehh... gillar är nog inte det rätta ordet älskar är bättre, om ingen sång hörs på en kvart så har det hänt nåt allvarligt :O)

~ Hon är riktigt kramgo som jag

saker som är dåligt med din MIN mamma:

~ Hon går alltid ner när man har "tjejstund" där uppe, ursäkterna är t.ex jag ska bara på toa eller jag ska kolla om han pratar i telefon (vårat internet funkar inte om någon pratar i tel)

~ Hon är alergisk mot stress så hennes ansikte svullnar upp om man t.ex är sen till skolan

~ Hon pratar alltid i telefon i flera timmar

~ Hon är alltid minst en halv timme försenad till allt

~ Hon åker alltid iväg ensam på roliga saker


MIN MAMMA ÄR BÄST! :D





Kommentarer
Postat av: Didrikeira

Nice site, keep up the good work!

Svar: thanks! :)
noreea.blogg.se

2011-05-06 @ 13:02:02
URL: http://didrikeira.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0