Wow

har spelat wow mycket nu när jag e i stockholm... ellen, min kusin, har också det. (jag har ba trial) lite bilder...


Arieela, Nightelf, Level 9 (nu 10), Druid


Laana, Nightelf, Level 5, Druid


Luicy, Human, Level 5, Paladin


Opaala, Nightelf, Level 3, Hunter


Rhania, Tauren, Level 6, Druid


jag som spelar med arieela


jag spelar mer med arieela


arieela igen


arieela flyger till ett annat land


arieela som här e i lvl (level) 10 och kan förvandla sig till en björn


så här ser arieela ut som björn


arieela sitter


arieela sitter i en båt


arieela simmar "hundsim"


arieela springer mot målet

Det var alla bilder... KRAAM!

Kommentarer
Postat av: Alicia

kuul! jag saknar dig!!!!!

2010-07-25 @ 22:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0