Julen över :(

Ja nu är julen över :( Fast vi ska fira jul 2 ggr till :)) 1 med mamma & en med kusinerna! KUL! Presenterna vi fick va: Norea: 1 50-öring (i världens största paket på skoj -.-), DS spel - Journalist sak, Nåt dataspel, en säng (med tillbehör), 4 filmer, skidor & pjäxor. Matheo: Dator (världens bästa!), pingisrack + bollar (till vårat pingisbord), 6 filmer, 6 bakugan & ishokeyklubba. Pappa: Mozartkulor (godis) & fackla man har ute typ.

bilderna är från resan till högemålen oxå


vi e tuffa x)


tuffa ungarna ^^)


jag klädde ut matte till mig


jag klädde ut mig till matte


matte x)


matte sitter vid sin nya dator (rishi, våran storebror, byggde den åt honom)


min nya säng



JA, DET VA LA ALLT. KRAM, NOREA <3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Där ser man, du fick både glasögon o presenter. t o m mer än vad jag fick :P

2010-12-25 @ 23:26:44
URL: http://alicianu.blogg.se/
Postat av: paulina

hahahha va lika ni e :D love your blogg <3

2010-12-26 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0